FEJFÁJÁS ÉS KONCENTRÁCIÓS ZAVAROK

Több kutatás bizonyította, hogy a gyakori fejfájások és migrének hátterében sok esetben a magnéziumhiány áll. A problémához felesleges hozzászokni, a megoldás egyszerű.

GÖRCSÖK ÉS IZOMFÁJDALMAK

A magnézium nélkülözhetetlen az izmok megfelelő működésében, ráadásul képes azokban blokkolni a fájdalomreceptorokat.

SZÍV- ÉS KERINGÉSI RENDELLENESSÉGEK

A magnézium kulcsfontosságú a szív izmainak és ingerületátvivő rendszerének működésében. Hiánya jelentős életminőség csökkentő tünetekkel és következményekkel járhat.

A SZERVEZET EGYIK LEGFONTOSABB IONJA

A magnézium több száz biokémiai reakcióért felelős az emberi szervezetben, ezért a hiánya életveszélyes. Fokozza a rizikót, hogy nagyon nehéz a betegség diagnosztizálása.

BIZONYTALAN, HOGY HIÁNYBETEG-E?

Sokan érezzünk magunkat olykor fáradékonynak és ingerültnek, sőt néha szétszórtnak és feledékenynek is. A háttérben azonban sok esetben a magnéziumhiány állhat!

MIÉRT FONTOS A MAGNÉZIUM?

A magnézium az emberi szervezet közel 300 különböző enzimének működéséhez szükséges. Az izomzat és az idegrendszer megfelelő működéséhez alapkövetelmény, de fontos szerepet játszik a fehérjeháztartásunk fenntartásában is. Köztudott, hogy a kalciummal szoros együttműködésben elengedhetetlen a csontok szilárdságának fenntartásához.

A magnéziumhiány tünetei lehetnek az étvágytalanság, a hányinger és az életmóddal össze nem függő fizikai gyengeség vagy az izomgörcsök (például éjszakai lábgörcs). A magnéziumhiány kezelhető, de a probléma felismerése nélkül egy láthatatlan betegség.

OTTHONI GYORSTESZTET VÁSÁROLOK

Használati útmutató videó

A teszt működéséről ebben a videóban tájékozódhat.

mgFIT családi teszt

4 darabos családi kiszerelés!

3 790 Ft

mgFIT teszt

Dr. Köntös otthoni gyorsteszt a magnéziumhiány mérésére.

A magnéziumhiány olyan egyszerűen tesztelhető otthon, mint a terhesség. A laikusok számára is könnyen és gyorsan használható. Az mgFIT gyorsteszt megfizethető áron kínál megnyugtató megoldást a problémára. Ne feledje, a problémát fel kell ismerni, hogy szükség esetén kezelhető legyen.

1 790 Ft